7 PETALA CINTA
Thursday 15 March 2012 | 18:42 | 0 weird people

Assalammualaikum w.r.t

Bismilahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang



Salam,uolls semua sudah sarapan? Kalau belum pergilah sarapan dulu ok.. ^_^ Wah..seronok sangat semalam,nak tahu tak kenapa? sudah baca tajuk entry saya? Ha..kalau sudah baca opecoz lah saya nak share something tentang tajuk tu..

Semalam pagi, my dad balik dari sarapan dengan my mom bawalah balik surat khabar. Lalu,saya pon capailah surat khabar itu,surat khabar Metro..huhu. Selak punya selak,tiba-tiba saya terbaca satu ruangan artikel tentang  cerita yang baru di pawagam ketika ini, 7 Petala Cinta. Tertarik pulak bila baca ruangan tentang itu kerana cerita berdasarkan macam islamik sedikit,wah...saya apalagi terus terpikir bila lah dapat tengok sebab tayangan bermula dari 15 Mac 2012 ( semalam lah..huhu)




Hendak dijadikan cerita, petang semalam juga..abang saya balik dari kerja. Saya pon meluru lah kat dia ingat nak cakap apa yang saya nak kan mane tahu dia boleh bagi duitkan,almaklumlah orang bekerja mesti ada duitkan..hehe,tapi rupanya macam die sendiri boleh baca niat hati saya pula..hehe : P

Lepas itu apalagi,abang saya ini baik pula..die pon terus cakap dengan saya pergi bersiap-siap sebab malam ini (malam semalam) kami pergi tengok wayang tetapi bukan berdua taw..tapi berempat. Adik-adik perempuan saya pon sekali lah join ikut,kami cuma pergi yang terdekat sahaja iaitu dekat Alamanda. Wahhh...kalau korang nak tahu,jalan cerita memang penuh islamik dan jalan cerita memang 100% memuaskan taw..hehehe ^_^ Tapi saya masih lagi nak tengok lah..hehe,but itu bukan masalahnya sebab saya akan download cerita itu dari tenet jew...

Ha,bagi korang semua yang kat luar sana belum tengok lagi cerita ini..janganlah lepaskan peluang taw. Kalau korang malas nak tengok kat pawagam,korang order je Astro fisrt dah tentu banyak kali nanti boleh tengok..tak gituuuuuuuuuu!!! 




Jangan lepaskan peluang taw..jom kita tonton ramai-ramai dan promosi lagi filem Malaysia :)

          ___________________________________________________________________
TERIMA KASIH SEMUA SUDI BACA!!
^_^


Assalammualaikum ^_^ Nama ana Dian Affira Hamzah. Ana seorang yang mesra dan peramah.Ana seorang yang pemalu dan segan bercakap dengan mereka yang tak dikenali. Ana masih lagi seorang pelajar. Ana suka membaca dan ber'online". Kepada semua selamat datang ke Dunia Hannah. Diharapakan ana dapat mengeratkan ukhwah lagi dikalangan semua. :) WASSALAM...

Viewer : Spongebob(s) 
Mood : Dunia Hannah Abadan Abada.


Life Scene
The Author
Assalammualaikum ^_^
Dian Hannah
7 June
Sepang,Selangor
I love vanilla chocolate cake
Love with Allah