SAHABAT TERINDAH
Wednesday 14 March 2012 | 20:12 | 0 weird people

Assalammualaikum w.r.t

Bismilahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdullilah,saya masih lagi diberikan nafas olehnya di dunia ini yang hanya kita ketahui sebagai pinjaman semata-mata ^_^. Malam yang indah ini telah mengingatkan saya kembali pada kenangan-kenangan yang amat sukar saya lupakan bermula dari zaman persekolahan sehingga ke zaman saya menjalani kehidupan pembelajaran di universiti. 

Apa yang ingin saya kongsikan cuma sedetik sahaja masa yang amat bernilai dan kalau di ikutkan saya hanya mampu merenung sahaja tanpa terucap oleh kata-kata bahawa saya sebenarnya telah pun dewasa yang ketika dahulu saya pernah menempuh alam remaja bersama-sama teman yang amat saya sayangi dan masing-masing yang penuh dengan komitmen mereka. 

Bermula dari zaman sekolah,saya mempunyai kawan-kawan rapat seperti Fatimah,Asmidar,Nurul Fazlin,Noorain Kassim dan Aliya Farahin. itu waktu zaman persekolahan. Dan ketika waktu zaman universiti,sahabat-sahabat  yang paling saya sayang adalah Norasheila,Kak Yusnorlina,Siti Nurashida dan Nurul Izzah Zaidi. 

~kenangan waktu hari graduasi tingkatan 5 tahun 2007 ~

Persahabatan itu sungguh indah apabila kita mampu memahami satu sama lain. Seronok sangat saat indah waktu bersama teman-teman yang ketika itu mengejar dalam merebut ilmu,persaingan yang sentiasa ada tanpa rasa cemburu atau rasa dengki di hati masing-masing. Saya amat merindui mereka dan diharapkan perhubungan persahabatan kami ini akan kekal hingga akhir hayat.


~rindu pada mereka~

Hmmmm,kalau boleh ulang kembali zaman-zaman waktu ketika sekolah dan universiti seronok sangat. Insyallah diharapkan kekal persahabatan selamanya. ^_^ Thanz uolls my lovely frenz coz sentiasa ada di kala waktu saya susah dan senang.

     ________________________________________________________________
TERIMA KASIH SUDI BACA!!
^_^

Assalammualaikum ^_^ Nama ana Dian Affira Hamzah. Ana seorang yang mesra dan peramah.Ana seorang yang pemalu dan segan bercakap dengan mereka yang tak dikenali. Ana masih lagi seorang pelajar. Ana suka membaca dan ber'online". Kepada semua selamat datang ke Dunia Hannah. Diharapakan ana dapat mengeratkan ukhwah lagi dikalangan semua. :) WASSALAM...

Viewer : Spongebob(s) 
Mood : Dunia Hannah Abadan Abada.


Life Scene
The Author
Assalammualaikum ^_^
Dian Hannah
7 June
Sepang,Selangor
I love vanilla chocolate cake
Love with Allah